Det var noget af en weekend

Nå nu er weekenden endelig ovre. Den lovede ellers godt. Jeg skulle til P&P. Der var et fedt plot (jeg havde skrevet), masser af spillere, masser af slik og masser af tid. Det hele gik dog galt, da vi blev låst ude af lejligheden. Vi havde desværre ingen reservenøgle, og vi vandrede rundt i timevis, imens vi ledte efter en løsning. Først samlede vi penge sammen til at tilkalde en låsesmed, men lejlighedens ejer var ikke til stede, så låsesmeden måtte ikke hjælpe os. Det endte som en lidt skuffende weekend, og jeg har først fået mine ting ud af lejligheden i dag.

Det skulle ellers have været sådan et godt scenarie.






Fredag nat endte med at tog en taxi hjem til en spillerne, hvor vi overnattede. Så tog vi alle hjem lørdag (med to forskellige tog og en lang gå tur for mit og min brors vedkommende), og reservenøgle ankom så i dag, så vi kunne få vores ting.


Forresten så er jeg lige begyndt på en ny (netflix) serie, som lige er kommet. Her er den fantastiske intro.

Kommentarer