Guardians of the Galaxy

Avengers er god, the Winther Soldier er god, og Marvel laver generalt bare gode film. Men ingen af dem (og det mener jeg) er nær så god som Guardians of the Galaxy. For en uge siden så jeg Avengers for anden gang, og jeg sagde til mig selv "det er ved dansescenen-i-spider-man3 (det er er en ed) da også en god film". Nu har set Guardians, og jeg vover dem til at overgå det. Jeg tvivler på, at de kan. Guardians var storslået fra det øjeblik titlen kom på skærmen til scenen efter rulleteksterne (som vil overraske dig mere end noget andet). Chris Prat (Emmets stemme i Lego) gjorde et fantastisk stykke arbejde som den karismatiske og geniale Star-Lord. Drax (Dave Bautista) og Gamora (Zoe Saldana) var også bedre, end jeg have turdet håbe på. Men de bedste to karakterer i filmen var vaskebjørnen Rocket (Bradley Cooper) og hans bedste ven det talende træ Groot (Vin Diesel). De var virkelig Han og Chewe, og Rocket var både den sejeste og den med mest hjerte i filmen. James Gun gjorde det virkeligt godt, og Guardians er uden tvivl min nye yndlings Marvel film.
Guardians var sjov, spændende og medrivende, og den havde en hvis charme, som var uimodståelig. Filmen var meget dybere, end jeg havde forventet, og det er en god ting. Hver af disse karakterer havde virkelig sjæl og deres egne mål. Det vil dog være ondt ikke at rose Lee Pace (Thranduil) og Doctor Whos Karen Gillan i rollerne som Ronan the Accuser og Nebula. Hvad angår en toer, så er den allerede annonceret, og jeg ser meget mere frem til den end til Age of Ultron (selv om at den silkert også bliver god). Spørgsmålet er så bare, om der vil være flere medlemmer af The Guardians med i den. I tegneserierne er der åbenbart mange flere medlemmer. Jeg tjekkede listen, og jeg fandt et medlem, som allerede er etableret i film universet. Iron Man.
Hvis Marvel ikke vil lave flere Iron Man film, så kunne de godt putte ham med i Guardians. Det lyder farligt, men det kunne virke. Jeg kan sagtens forestille mig Peter og Tony skændes, om hvilken musik de skal høre. Jeg vil dog have det, hvis at de viekelig bliver godt, og så kræver det selvfølgelig Robert Downey Juniors samtykke. Det kunne være godt, men der var også mange andre medlemmer, som Marvel kan gå til.

Kommentarer