(Because I'm) Batman: Arkham Origins

I'm Batman. Endelig har jeg retten til at sige det.
Jeg har spillet en del computerspil gennem tiden. Jeg har spillet action spil, rpger og mange flere. Men jeg har aldrig spillet et Batman spil. Før nu. En dag da jeg var i gamestop, så jeg Batman Arkham Origins på tilbud, og jeg købte det, fordi jeg havde hørt, at det skulle være godt. Det var også et godt spil. Det har både fantastiske stealth elementer og gode kamp elementer. Når man først har lært, hvordan stealth mekanikkerne virker, så er det virkeligt sjovt. Men det tager lidt tid at lære. Historien i spillet var også ret god, og jeg var underholdt hele vejen igennem bortset fra et punkt. Spillet var dog ikke perfekt, det havde to problemer (efter min mening). Det første var controls. Jeg ved godt, at spillet er bedst til konsol og sådan noget, men det er ikke en undskyldning for, at det har så dårlige controls til pc. De var så irriterende til tider, at jeg kom til at klage højlydt midt i engelsk timen (til mit forsvar, så lavede vi ikke rigtigt noget... som jeg ikke var færdig med). Men de var i hvert fald irriterende. En anden ting var, at spillet ikke giver dig nok valg. Du kan ofte ikke vælge, om du vil kæmpe eller bruge stealth. Dette er ret irriterende, da jeg elsker stealth i spil, og jeg altid foretrækker at bruge det. Men ingen af to ting ødelagde dog spillet, det var stadig virkeligt fedt. Jeg ved ikke, om jeg vil købe resten af serien, men jeg overvejer at købe det næste (Batman: Arkham Knight), når det kommer ud.
Samme voiceactor som Ezio. Det var ret sjovt at høre, og nu kan jeg kalde ham Batsassin, Assasinbat eller Bat Assassin. Hmmm... Bats Creed. Assassins Bat. Assassinsman (nej). Ezio Wayne. Bruce Auditore. Brezio Wayditore.
 Åh forresten. Man kan bruge et bat i spillet. Så er man Batman med et bat. Bat Batman.

Kommentarer