Star Wars The Old Republic

I dag vil jeg fortælle om spillet Star Wars the Old Republic. Det er et MMO baseret på Star Wars universet. Jeg vil sige det om spillet, at det har en fantastisk historie og dialog systemet er lavet af de samme der lavede Mass Effect. Historien er så god at man bare vil blive ved med at spille, indtil at den er færdig. Der er bare den lille biting ved spillet, at gameplayet stinker! Det er stort set World of Warcraft, bare med en historie der er meget MEGET bedre. Historien gør dog at man godt kan tage sig sammen og gennemføre spillet. Spillet ville være et mesterværk i verdensklasse, hvis gameplayet var bedre. Hvis det foreksempel var magen til det i Star Wars Battlefront 2. Det spil havde nemlig lavet et godt forsøg på kamp i Star Wars. Det havde både gode skydekampe og et godt forsøg på lys sværds kamp. Star Wars the Old Republic er nu blevet gratis og det er grunden til at jeg har prøvet det. Jeg vil sige dette, hvis du er meget tålmodig og stædig, vil du få en fantastisk historie ud af at spille dette MMO. Jeg tror at dem der lavede spillet, fandt nogle af de bedste til at lave historien og da de skulle lave selve gameplayet, fandt de nogle folk der troede at de vidste alt om at lave spil, ud fra at have spillet World of Warcraft. Spillet er lavet af EA og Bioware.
Så alt i alt, fantastisk interaktiv historie og virkelig dårligt gameplay, så på en måde både et fantastisk spil og et virkelig dårligt et på samme tid.

30 dage til Black Flag. Jeg er besat og ser hver eneste trailer mange gange dagligt.

Kommentarer